El Centre Delàs a Latituds

 - - -
logo newsletter

El Centre Delàs al programa Latituds del proper 5 de desembre al canal 33 de TV3 a les 22.50h

(Más abajo en castellano)

El món gasta en armament  i guerres a prop d’1,7 bilions de dòlars, un 2% del producte interior brut mundial. A Espanya la xifra arriba als 17.500 milions d’euros, 12 vegades més el pressupost que es destina a ajuts al desenvolupament. Ongs i moviments pacifistes d’arreu del món, reunits a Berlín en el Congrés Mundial "Disarm for a climate of Peace" de l’Oficina Internacional per la Pau (IPB) a l’octubre del 2016, reclamen als governs que redueixin les despeses militars per tal d’invertir en noves prioritats que participin de la construcció d’una cultura de pau, fomentant el desarmament, el desenvolupament humà sostenible i polìtiques medioambientals en contra del canvi climàtic, entre d'altres.

Des del Centre Delàs d'Estudis per la Pau fa anys que promovem una cultura de pau envers un món militaritzat.

El programa Latituds investiga l'oligopoli d'empreses d'armament espanyoles. Empreses com Maxam, que té un magatzem d'explosius, o Indra i Airbus Military que exporten material militar divers a països que participen en conflictes armats a tot el món.

No et perdis el programa Frenant la despesa militar, del proper dilluns 5 de desembre a les 22.50 de la nit al Canal 33 de TV3.

Video promo latituds

promo latituds

 

bundestag 2PGjordi

Imatges: manifestació pacífica a l'edifici del Bundestag a Berlín i Jordi Calvo, coordinador del Centre Delàs, intervenint en una conferència al Congrés del IPB/ Latituds.

 

Saber és poder: Comparteix-ho!
fes-ne difusió a les xarxes socials.

 facebooktwitter

Fes-te soci o col·laborador del Centre Delàs per defensar aquesta i altres causes per al foment d’una cultura de Pau i la construcció d’una societat desarmada

fes-te soci


El Centre Delàs en el programa Latituds del próximo 5 de diciembre en el canal 33 de TV3 a las 22.50h

El mundo gasta en armamento y guerras cerca de 1,7 billones de dólares, un 2% del producto interior bruto mundial. En España la cifra llega a los 17.500 millones de euros, 12 veces más el presupuesto que se destina a ayudas al desarrollo. Ongs y movimientos pacifistas de todo el mundo, reunidos en Berlín en el Congreso Mundial "Disarm for a climate of Peace" de la Oficina Internacional por la Paz (IPB) en octubre del 2016, reclaman a los gobiernos que reduzcan los gastos militares para invertir en nuevas prioridades que participen en la construcción de una cultura de paz, fomentando el desarme, el desarrollo humano sostenible y las políticas medioambientals en contra del cambio climático, entre otras.

Desde el Centro Delàs de Estudios por la Paz hace años que promovemos una cultura de paz en un mundo militarizado.

En el programa Latituds se investiga el oligopolio de empresas de armamento españolas. Empresas como Maxam, que tiene un almacén de explosivos, o Indra y Airbus Military que exportan material militar diverso a países que participan en conflictos armados en todo el mundo.

No te pierdas el programa Frenando el gasto militar, del próximo lunes 5 de diciembre a las 22.50 de la noche en el Canal 33 de TV3.

Video promo latituds

 promo latituds

bundestag 2PGjordi

Imágenes: manifestación pacífica en el edificio del Bundestag en Berlín y Jordi Calvo, coordinador del Centre Delàs, interviniendo en una conferencia en el Congreso del IPB / Latituds.

 

Saber es poder: ¡Compartelo!
Difúndelo en las redes sociales.

 facebooktwitter

Hazte socio o colabrador del Centre Delàs para defender esta y otras causas para el fomento de una cultura de Paz y la construcción de una sociedad desarmada.

hazte socio

 - - -
No t'interessa?